seydanurdemir Ftmn123- Ben adetime 3 gün kala acilde kan testi verdim 71.85 çıktı. Cuma günü de sağlık ocağında vericem Beta yükselmiş mi diye. Hesabıma göre 4 haftalık gebeyim o yüzden kadın doğuma gitmek için bekliyorum 6-7 haftalık olmasını
seydanurdemir Ftmn123- Normalde kan da hemen çıkar ama emin olmak için en azından adetinize birkaç gün kala verseniz ya da adet olacağınız gün verseniz daha net olur