ilaydauysal benim de sürekli 14/10 çıkıyordu ilaca başlattı doktorum artık çıkmıyor 13 bile olmuyor bende üzülüyorum çok geri de olmasına çok ağladım beni de perinotoloji sevk ettiler başka bir doktora gitmiştim karnımdan su almak istediler ben aldırmadım kabul etmedim kendi doktorum karın çevresi geri de olması önemli değil her bebek kilolu doğmak zorunda değil önemli olan suyun azalmasın bebeğin az da olsa kilo alması dedi