tugbaustuntas Kızlar selam sabah karnımda ağrıyla uyandım böyle sanki gaz varmış gibi karnımın her yerinde bir ağrı var şişkinlik gibi his var ama gaz değil niye böyle oluyor sizce bi geçiyor bi tekrar giriyor ağrı
55esra01 Bende 33 haftalığım gece ağrılardan uyuyamıyorum ama doktor normal dedi bu haftalarda böyle olması. Eğer sizde düzenli aralıklarla sancılar devam ediyorsa mutlaka doktora gidin hem içiniz rahat eder.
tugbaustuntas 55esra01 Çarşamba kontrolüm ara ara ağrım oluyor ya adet ağrısı gibi bazen bazen böyle tüm karnıma ağrı giriyor kasılıyor gidince söyleyecem
55esra01 tugbaustuntas bu haftalarda olması normal düzenli bir şekilde sancıların devam ederse çarşambayı bekleme bugün git geçmiş olsun canım