sevimlipandahii Kelebekkkk34 bide tahliller kısmının üstünde bebeğimin tarama sonucu yazıyor e nabızda int üstünden girdiğimde sende de var mı o ilkdefa fark ettimm
sevimlipandahii bebeklerim__ Kaç olduğunu bilmiyorum canım e Nabizadq düşmesi açıkçası kaç merak ediyorum Gerçi pozitif beklemiyodum🥲🫂
sevimlipandahii dilosunuz benim testte pozitif çıktı ama 🥺 hayırlısı ama e nabiza düşmedi 4 gündür kan verdim
sevimlipandahii Kelebekkkk34 kız 4. Gündür kan vermişim hiç mi dusmezzz bide tahliler kısmında bebeğimin tarama sonucu falan yazıyor benim bebeğim yookkkiii 😂🤷🏻♀️🥰
Kelebekkkk34 sevimlipandahii o bende de yazıyo canım yeni güncelleme sanırım inşallah görürüz bigün o günleri😊
Kelebekkkk34 sevimlipandahii naptınnn bacııı düşmedi mi daha e nabıza? Düşmediyse tekrar ara kaç olduğunu sor bence
sevimlipandahii eslem2121 hele anlat yerleşme kanamasını nasıl yaşadın adetten kac gün önce bide ne zaman kanda pozitif gordun
eslem2121 sevimlipandahii valla aşkom adet günümde yaşadım galiba üç yıl geçti neredeyse 😂adetten on gün sonra 143 değerle öğrendim hayatımın şokuydu ama iyi kş
sevimlipandahii eslem2121 peki yerleşme oldu ya gidip kan mi verdin yoksa 10 gün sonra mi Kani verdin
eslem2121 sevimlipandahii valla gebelik testi yaptım negatif olunca bekledim gelmesini çünkü hem düzenli olurum hemde aşırı olurum kızımda mesela addetten önce öğrendim yerleşme yaşamadım on gün sonra kn verdim