sevimlipandahii vanilya_kokusu_ Sevgiiss Cimcime30 eslem2121 Kızlar doktor dedi ki adetinin ustunden 2 3 gün geçmiş gelmiş test vermişsin 2 hafta sonra gel dedi belli olmuyormuş bazen cikamayabilir dedi
vanilya_kokusu_ sevimlipandahii evet eşimin kuzeni de öyle yaptı çıkmadı birkaç gün sonra verdi pozitif çıktı belli olmaz bence
dilosunuz sevimlipandahii ben adetimin üzerinden 4 gün sonra öğrendim ve üç günde testte negatifti belki senin de öyle olmuştur
ikiprensesannesi___ sevimlipandahii ya hadi inşallah yeter ki çıksın artık iki tane ayrı test sonuçta inşallah bu sefer çıkar 🥲
sevimlipandahii QueenBahar_ doktor da dedi erken vermişsin en az 1 hafta falan geçmiş olamli ben 3 gün falan geçti öyle verdm
fztanne_ sevimlipandahii canım valla bende geçen aylarda yalancı pozitif oldu hem de 5-6 test yapmıştım hepsi silikti ama sonuç negatifti. Bazı markalar yalancı pozitif çıkarıyor
sevimlipandahii Cimcime30 bilmiyorum ya zaten çok heveslenmedim bakalım 2 hafta sonraya vercem yine adet olmazsam
zeyyynep sevimlipandahii kan testi mi negatif yoksa idrar testi mi? benim reglim bir gün gecikmişti ilk test yaptım hafif silik pozitif çıktı inanmadım kan verdim kan sonucu çıkana kadar başka bir test yaptım evde o negatif verdi ama kan pozitifti ve o negatif baya negatifti yani kopkoyu kırmızıydı
anneyim01 geç döllenme olablr glm biz pcoslu oldugumzdan herseymiz gec ilerliyor Ama Hayırlısı diyelim umudumuzu kaybetmeyelim herşey istediğin gbi ilerlesin glm