Benim erkek bebek. 20.haftada fark etti doktorum sol böbrekte genişleme var 22.haftada perinatolojiye gittim o da takip edeceğiz dedi. En son 24+3 de gittim doktora 8.3 çıktı sol böbrek. Doğumdan önce 10 mm geçmesini istemiyoruz dediler ama geçerse ne olacak bilmiyorum. Bende çok kafama taktım ama stresin bebeğime de iyi gelmeyeceğini düşünerek çıkardım kafamdan. Doğum zamanı iyi bir üroloji takibiyle çözeceğimizi umuyorum. Babamızda da doğuştan gelen bir tıkanıklık varmış zaten.