miroir Merhaba kızlarrr 35+6 dayım bugün. Ve dün bütün gece karnım aşırı sertti. Hiç geçmedi bu haftalarda bunu yaşayan var mı acaba?? Ve sanki bugün de hareketlerde azlık hissediyorum. Bunların olması normal mi benim gibi olan var mı acaba???
Yenianne7 miroir 34+2 yim bende dünden beri aynısını yaşıyorum. Bu sabahta oldu sola toplandı sanki semsert oldu karnım ve nefesimi kesti ağrısı resmen dönemedim bile ve bugün belim çok ağrıyor yatsam bile geçmiyor. Dün az hareket etti Nolcak bilmiyorum 🙁
Shinemmm miroir aynisi bana dün gece oldu Bende 36 haftadayim. Karnim kasildi, bebegin hareketleri azaldi acile gittim nst de birsey cikmadi sanirim bunlar normal haftamiza göre. simdi de karnim sert bebek buyudugu icin sert sanirim.
Aysesare miroir az hareketlilik hissediyorsan ve toplanıyorsa sancı vardır sizin hissetmediğiniz bir hafta önce başıma geldi ve doktora gittim nstye bağladı düzenli Doğum sancım çıktı isterseniz bir doktora gidin. Bende düzenli sancı çıkmasına rağmen ağrı hissetmemiştim ondan söylemek istedim
Gebeyimm miroir arada ve düzensiz olması normal ama geçmiyorsa ve hareketlerde azlık varsa doktor gel diyor genelde
031965 Sertlik ve hareket azalmasında gel dedi benim doktorum 🤷🏻♀️ Ama tabi belirgin bi azlık olmalı yoksa yeri daraldığından dolayı azalması normal oluyo
031965 Yenianne7 duş al geçmezse git ben de 34+3üm ağrın sertleşmen pozisyon değiştirmene duş almana rağmen geçmiyorsa bi doktora gitmekte fayda var. Ama benim bebiş de sola toplanıyo dokundum mu bi kemiğe dokunuyomuş gibi sertlik var
Yenianne7 031965 Ayyy endişelendim bak şimdi yanaklarım kızardı ☺ Ne bilim arastirdim yalancı sancılar diyolar lekelenme filan yok hiç eşimde şehirdisinda şuan ve gurbetteyim umarım erken gelmez miniğim. Sabah anneme danıştım uzan ayaklarini havaya kaldır yorma kendini dedi onu denicem bakalım. Saol canım 🌸
Nidaaa3441 miroir ay bende bu başlığı açıcaktım tam da. Aynı durumdayım 35+5 haftalık bir kaç gündür aynı anlattığınız şikayetler var sol tarafta toplanıyor sertleşiyor acaba sancım başladı da ondan mı diye endişelenmeye başladım 😑
miroir Nidaaa3441 demek ki yaşadıklarımız normalmiş 🤲🏻🤲🏻 Aynı haftalarda aynı şeyler yaşanıyor demekki..