Salı günü 39+6 haftaydık artık burayada yazmıştım sabah 5 gibi nişanım gelmişti 😊kalktığımda doktoruma haber verdim çok çok hafif akşama kadar geldi kanama ama sancım yoktu akşam 4 oldu kanamayla birlikte hafif sancı ama çok hafifti doktorum yakında bir hastaneye git baktır bakalım açıklık varmı dedi gittim 2 cm di nst dede çok sancım çıkmadı fazla eve geldik saat akşam 7 oldu sancı hissetmeye başladım ama yine durulmayacak gibi değildi evde sürekli yürüdüm hurma yedim saat 11 gibi sancım arrrtı yine evde yürüdüm sancı geldikçe belime eşim masaj yaptı çömeldim hurma yedim bu arada Fatma ana eli otunu suya koymuştuk babam bütün duaları okudu suyundan bir bardak içtim saat 12.50 gibi hastaneye gittik ebe muayene etti 5cm dedi açıklık serum bağladılar bebeği besleyen doktorum geldi suyum gelmemişti gel patlatalım dedi bir anda açıklık 8 cm oldu mucize gibi 😊sonrası zaten hemen masaya aldılar ben şok😳 doktorum ıkın dedi ama bebek yüzünü yan çevirdiği için ilk denemede çıkmadı dördüncü denemede sanırım doğdu artık kızım normalde dikiş olmayacaktı ama pozisyondan dolayı çok az dikişim var çok şükür ikimizde iyiyiz kızımda bende yani toplam 50 dakikada doğurmuş oldum normal doğumdan korkan anneler için umarım cesaret olur yazdıklarım herkese kolay doğumlar diliyorum ☺🙏🏻rabbim bir avazda kurtarsın.Bu arada kızım 40+0 da 3500 kg 54 cm dünyaya geldi 😍🙏🏻