Melisssa3 aynı şeyi detaylıda bana söylediler 4 hafta sonra kontrole çağırdılar her şey gayet normal çıktı kontrolde sorun yok bence hiç canını sıkma muhtemelen pozisyon kaynaklıdır hatta aynı doktor bana demişti ki kim bu çocuğun kafasına küçük dedi 😂 ben hiç takılmadım bence sen de stres yapıp kendini de bebeğini de olumsuz etkileme canım Allahın izniyle bi dahaki kontrolünde düzelmiş çıkacağına eminim