Bugün randevum vardı 2 dir gidiyorum devlete görüntü vermiyorlar sordum artık vermiyorlarmış böyle şeymi var ya belli haftadan sonram olmuyormuş küçükken veriliyormuş yazık geldiğimiz nokta içler acısı aslında muayenede etmiceklerde zar zor ediyorlar bende özele gidicem sırf bunun için bi kere ben niye göremiyorum bebeğimin fotoğrafını adı devlet ama sistem berbat 5 dakikada muayene oluyoruz birde mesaj geliyor 295 tl devlet tarafından karşılanmıştır diye sağlık sistemimiz gerçekten çökmüş