Kızlar 5+0 hamileyim. Dün gece birden sol sırt ve kulunç kısmıma sızlama girdi uyandım. Sonra biraz elimle bastırdım geçti tekrar uyudum. Ön tarafta da mide kısmımda sızı oldu. Sabah kalktığımda da sol kuluncum şimdi sızlıyor. Bu hamilelik belirtisi falan mıdır yoksa üşütme midir? Böyle bir şey yaşayan var mı??