Bus51 Merhaba,37 haftadayım ,dün akşam hiç yerinde durmayan bebeğin bugün çok minik hareketleri var ,normal mi?acile gitmeli miyim?
Eymenveben Bus51 merhaba ne yaptınız hareket etti mi bebeğiniz Ben de 37deyim sabahtan beri hareket çok çok az acaba yerleri daraldı diye mi böyle
Eymenveben Bus51 çok sevindim Benimki de hareket etti akşam 6dan sonra şükür. Doğunca da gündüz uyuyup gece oturmasa bari 🤭 sağlıkla gelsinler 🌼