neslikyc Şuan 16 haftalık hamileyim, Dilek hocaya gidiyorum ama çok memnun değilim. Tamamen iletişim konusunda, profesör mesafesi var ve çok empati kurabildiğini düşünmüyorum. Bu yüzden değiştirmeyi düşünüyorum önerisi olan var mı?
anneeyiimmmm neslikyc Feride hanımda ilerledim bende çok memnun kaldım, ilgisi alakası Allah ondan razı olsun 💖🌸
denizzz0244 Merhabalar bende aynı hastaneye gidiyorum doktorum Gülseren Polat en başından beri onunla ilerliyorum şuan 8.ayımdayım kendisinden çok memnunum tavsiye ederim
yavuzfk anneeyiimmmm merhabalar doğum yaptınız mı Feride hocayla acaba nasıl doğumda iyi mi yaptıysanız
Ruzgar2021 Duygu hanım çok iyi orda ilk doğumumu onda yapmıştım arkadaşlarım da gitti memnunlar çok tatlı yıllardır orda