filizfp
Merhaba ben 16+4 de rutin kontrolde yaşadm bu durumu.araıştırma takipliyim doktorumda çok iyi bişey gördüm bi dk dedi perinatolog arkadaşm bi baksın dedi baktılar bagırsata prlaklık var dediler.ertesi gün perşnatolofa gittim kan sonuclarm temizmiş ama hemen sıvı alalım diye ısrar ettiler bende riski az da olsa korktugum için sıvı almayı kabul etmedim.gerçekten insan allak bullak oluyor ya bişey varsa diye diye kendimi yedim bitirdim