besece1 incei doğurdunuz mu bilmiyorum ama ben 2024 aralıkta elitparkta akşam sezeryan doğum yaptım sadece bir iki defa gitmeme rağmen dilek hanımı rica ettim sağolsun geldi çok memnun kaldım doktordan da hizmetten de
oguzkaann incei merhaba siz hangi doktora gidiyorsunuz doğumunuz normal mı olacak doktor girecekmi konuştunuzmu
incei besece1 merhaba doğurmadım henüz. Doğuma son 30 gün kaldı. Normal doğum istiyorum ve bekliyorum dilek hanımda yapacağım inşallah ben de memnun kalırım 🤲🏻
sumeyra09 bende doktor ve doğum planı arayışı içindeyim şuan dilek hanıma gidiyorum elit parkta giden yada doğum yapan var mı?
sumeyra09 elit park hastanesinde dilek hanımda normal doğum yapan var mı tecrübelerinizi merak ediyorum
oguzkaann sumeyra09 evet inşallah gülşah hanımla yapacağım çok rahatlatıyor ve çok güveniyorum kendisine sizin kaç haftalık
oguzkaann sumeyra09 ay ben sizden önce doğum yaparım inşallah günü gelince güzel şeyler yazıp sizi bilgilendiririm burdan
sumeyra09 oguzkaann inşallah güzel bir doğum hikayeniz olur sağlıcakla bebeğinizi alırsınız kucağınıza rabbim kolaylıklar versin hepimize cinsiyeti ne bebişin
sumeyra09 oguzkaann ay ne güzel maşallah benimde kız inşallah sağlıcakla gelir bebeklerimiz 🌸güzel yorumlar olur inşallah bizim doğuma kadar burada
oguzkaann sumeyra09 inşallah dua edin banada kolay doğumla sağlıcakla sıkıntısızca kucağıma alıyım bebeğimi 💞 güzel şeyler yazıp sizi bilgilendiriyim inşallah hemen sonrada siz sağlıcakla kolay doğumlarla güzel bir doğumla kavusun inşallah