Selam kızlar abimin eşi az önce doğum yaptı gece sancılandı 2 çocuğu var 5 6 yaşlarında sabah birini okula yolladım öğlende birini yollayacağım dün akşamdan poğaça yapmıştım beslenmelerine buzluktada var biraz. Evlerini topladım başka ne yapabilirim hoşaf yapayım dedim anneye iyi geliyormuş ,yemek olarak ne yapabilirim yada şunu yap iyi olur dediğiniz bir şey var mı ben evliyim ama çocuğum olmadığı için hiç bilmiyorum ne iyi gelir lazım olur