ozgyrs Arkadaşlar Sertan Aksuya gidiyorum. Doktorumdan çok memnunum❤️🙏🏽30. Haftamızdayız. Haftaya kontrolum var ama bilen var ise ögrenmek istedim. Hastanede doguma esler girebiliyo mu? Ve hastane fotoğrafcısı var mı? Bilgisi olan cevap verirse sevinirim
Esen Sekar ben memnun kaldım benim odam iki kişilikti çünkü başka katdaydim dogum katında yer olmadığı için fakat tek kaldim iki kişilik odada hatta daha iyi oldu refekatcimde yatakta yattı boylece