Annis7 Sevgili hamişler bebişin hareketlerini dışardan ne zaman farketmeye başladınız. Ben 26. Haftaya geldim yeni yeni hissediyorum çok tatlı değiller mi 🥰
Zeliha_plt38 Annis7 aynı tatlılık umarım hep devam eder🤭😁 36+6 dan bildiriyorum tek vücutta anlaşamıyoruz kaburgamı kırcak benim oğlan az kaldi 😂
Annis7 tugbaustuntas Ben de 26 da böyleyse o haftalarda el ayak izini dışardan görücem herhalde diyorum 😂