Aselmoms canım ben
0-3 ay 2 tane 5 li hastane cıkısı
2 adet 3 lü
2 adet altlı ustlu patıklı bunlar
1 tane tulum
3-6 ay olanlar
2 tane ayaksız alt üst takım
Bıtane yeleklı takım
Bıtane elbıse
Cıtcıtlı bady aldım ıkı tane altla takım
2 tane sade bady
Ikı tane normal alt aldım
Ic zıbın aldım
Normal zıbın aldım yarım kol kısa falan
Ikı yelek aldım kücük hatırladıklarım bunlar canım ama cok alma gercekten gıyemıyolar bana kalsa daha alcam da kızıyorlar 😀