123yenianneee hatta 35 günlük falandı sünnetten sonra 2 3 saat bekliyorsun orda doktor gelip bakıyor sonra krem verdiler her kaka yaptığında ılık suyla yıka dedi sadece ilk cisinde çok ağladı 2 güne iyilesmisti hatta 40 i için sipaya bile goturmustum doktor goturebilirsin demişti tekrar hamileyim yine orda yaptırmayı düşünüyorum geçen sene ben 15 ay önce yaltirmistim 10 bindi o zaman şimdi ne kadar bilmiyorum