nur06nur Kızlar progestan kullanıp karın ağrısı yaşayan oldu mu 14 haftalık gece karın ağrısı yaşadım korkuttu beni normal midir
123yenianneee nur06nur gebeliğimin başında kullandım ama hiç öyle bi sorun yaşamadım doktoruna danış bence aksatma
nur06nur myangelson enfeksiyon değil ama belki gaz sancısıdır tam anlayamadım çünkü ara ara bir ağrıydı
nur06nur 123yenianneee bir kez daha olursa sormayı düşünüyorum belki gaz sancısıdır çünkü ara ara oldu
myangelson nur06nur kendinizi sıcak tutun ayaklarinizi bel bölgenizi falan gazsa eğer iyi gelir geçer
nur06nur myangelson evet inşallah gaz sancısıdır kızlar şuan ben çok panik oldum bir yerim ağrısa vs korkuyorum çok yakın zamanda az miktarda kanama yaşadım o nedenle başladık progestana da her şeyden korkar oldum ondan önce gayet sakindim
nur06nur penbe_karisi ben de de inanılmaz uyku yaptı sabah uyanıyorum bir saat sonra tekrar uyuyorum bu geçer mi sizin geçmiş miydi
Yasemin2907 Bende kullandığım zamanlarda dönem dönem ağrım oluyordu dayanılmayacak adet sancısı gibi olmadıktan sonra bir şey olmaz bence