Canım ben de yıldası gecesi 2 kadeh şarap 1 tek rakı, yarım şişe de bira içtim. Aklımım ucunda yoktu hamile olacaüım 2bucul senedir deniyoruz olmuyordu. Normalde aşkol çok tüketen biri de değilim ayda yılda 1 özel günlerde falan.. Yani sanmıyorum bir zararı olacağını düzenli kullanımda ciddi sıkıntı olur tabii ama millet uyusturucu fln kullanıyo sigara içiyor birşey olmuyor 1 gecelik yaptığımız bir şey hiç içini karartma. Bilsek tabii içmezdik insan üzülüyor ama bosver stres yapma boşa