Daha önce hiperemezisten dolayı hastanede yatışım oldu, doktorlar ve ebelerin tutumunu çok beğendim yemekleri de çok güzeldi. Yenimahalle yıldırım Beyazıt hastanesinde doğum yapmaya karar verdim. Daha önce burda doğum tecrübesi olan biri varsa yazabilir mi benim için çok önemli 💞