Ebrargrckcgl
Mamas Papas Urbo2 kullanıyoruz bebek arabası olarak.Tercih nedenimiz,diğer travellara göre daha hafif,daha minimal olması,manevra kabiliyeti,kolay açılıp kapanması ve oturma ünitesiyle birlikte kapanabilmesiydi.
Eğer bebek arabanız doğumdan itibaren kullanılabilenlerdense ayrıca pusetini almak zorunda değilsiniz.Ama sürekli özel aracınızla bir yerlere gidip geliyorsanız bence almalısınız.Hem güvenlik açısından,hem sağlıklı taşıma açısından hem de arabada bebek uyuyor çoğunlukla,ordan alıp bebek arabasına yerleştirirken uyanıyorlar vs.Puseti olduğu zaman direkt bebeği ellemeden bebek arabasına takıp devam edebiliyorsunuz.Bir de eğer arabada kucakta durmaya alışırsa ileride normal oto koltuğuna oturmuyorlar.normal oto koltukları da yenidoğana pek uygun olmuyor.