afrababy Kızlar 16+1 deyiz isim konusunu halledemedik. Bilge isminin yanına Laren mi?(iyi huylu temiz dürüst anlamında) Larin mi?(su perisi anlamında) hangisi sizce çok kararsızım.
afrababy cansuuusuu cansuuusuu bu kararsızlık hiç bitmeyecek galiba o zaman yeni yeni isimler kafamızı karıştırıyor😂
susamannesi_ Larin’ler çok güzel, uslu, akıllı ve sosyal kelebek oluyorlar arkadaşımın kızının ismi 🥹💝🌸🤍💐🫶🏻✨🧿