Ftmrt anniskom bende sonuç ne oluraa olsun doğuracaktım ama yine de yaptırdım pişman da değilim çünkü doğduğunda o olayın şokunu yaşamak yerine en azından kendimizi öyle özel bir bebeğe daha kolay hazırlarız diye düşünmüştüm
ozgurhayalim Bu bir ihtimal testi sonuçta. Ben yaptırdım ve yaptırmaktan yanayım. 3lü ve 4lüyü yaptırmadım. Detaylı ultrasona giricem sadece..