taze_annee_ Merhabalar, benim ilk gebeliğim ☺️Bebek arabası konusunda çok kararsızım baby plus snapjoy modelini görüp beğendim sipariş ettim ama hala endişeliyim alıp kullanan varsa yazabilir mi sizce nasıl ❤️
kavalakurabiyesi taze_annee_ ağartmanımızda bi kız kullanıyor bu markayı 1 senede çöp oldu falan demişti
taze_annee_ kavalakurabiyesi kavalakurabiyesi teşekkür ederim cevap verdiğiniz için peki baby plus’ın snapjoy modeli miydi çünkü baby plus çok modeli var
esraderin22 Merhabalar ürünü bende almak istiyorum ama memnun kaldınız mı kapanınca fln çok yer kaplıyor mu
eda_03 Taşıması da katlanması da tam bir işkence benim için asansör olmayan bir evdeyim aldığıma pişmanım
taze_annee_ habibeglll evet bizde aldık ama henüz bebeğim doğmadığı için kullanmadık bence çok kullanışlı görünüyor ben sevdim siz ne kadara aldınız bizden sonra bayağı bi indirime girdi
habibeglll taze_annee_ biz 9 küsüre aldık, arka tekerlekleri biraz büyük geldi bana iade mi etsek diye düşündük ama karar da veremedim bu şekilde kapananlar vs çok daha pahalı
taze_annee_ habibeglll biz 12 bine aldık gerçekten çok uyguna gelmiş sizinki ben sizin yerinizde olsam asla iade etmezdim şuan 14 bin oldu yine böyle travel sistem kolay kolay bulunmaz bu fiyata
habibeglll taze_annee_ evet bende onu düşündüm. Sadece tekerleklerini beğenmedim ama dediğiniz gibi bu özelleriklere bu fiyatlarda bulmak zor.