Herkese merhaba 15+5 ikiz gebelikte cumartesi sabahı suyum geldi üsteki bebeğimin kesesinden boşalmış az su var diyorlar iki gündür devlet hastanesinde gözetim altındayım duymak istemeyeceğim şeyleri duydum bugün perinotoloji görücek en son kararı o vericek çoğul gebeliği olup bu durumu yaşayan oldumu nasıl bir yol izlendi yazarmısınız