bkb35 evettt ilk gebelimi 25 aralıkta ögrendim 24,56 çıktı
2 gün sonra verdıgım 56 çıktı
Devam ettım vrmye 88 çıktı
Sonra dün lekelenme gibi oldu korktum bu gece devlete gıttım acıle kadın bana alttan baktı hıcbısey soylemedı oysakı söylemesı lazımdı cnku daha detaylı alttan bakmak neden lekelenme oluyor gormedı lazım bna dedıkı beta kan ver bakalım degerıne verdım 0.100 çıktı negatif dedı kimyasal gebelik dedı yok yanı dedı snra aglayarak cıktım üzuldum tabı hemen özele gıttık 1 saat arayla oluyor hepsı kan verdım yıne 85.38 çıktı oda ne yasadıgımı anlamıyorummm