1 haftadır pıt pıt çok net çekilde hareketlerini hissediyordum.Fakat bugün hiçbir şekilde hareket hissetmedim.Hareketlenmesini sağlayacak şeyler de yedim içtim fakat hiç hareket yok.Bu haftalarda normal midir yoksa bir sıkıntı var mıdır başına gelen lütfen yardımcı olsunn.