Kızlar Eylül de dış gebelik geçirdiğimi öğrendim mtx tedavisi ile de düşük yaptım en son iğne 19 Ekim de oldu 3 gün sonrasında da betam sıfırlandı 2 adet dönemi geçirdim. Dpo 29-30 Aralık bat ise 15 Ocak bu ay içerisinde 29 ve 1 inde korunmasız ilişki oldu doktorum 2 adet dönemi sonrası gel demişti ama sizce olabilir mi tutmuş olur mu beklemeli miydim biraz daha 😔