Hanımlaarrrr iyi geceler,,,
Ben en son 27 Kasımda regl oldum, 30’ kasımda bitmişti, normalde bi kaç gün gecikse de bu kadar gecikmezddiii çok hafif kasık ağrısı ve bi kaç gündür akıntım var ondan başka hiçbir belirtim de yok, 2 gün önce idrar testi yaptım negatif anlayamadım yardımcı olunnn😔