Kızlar ben devlete randevu aldım dahiliyeden ama direk şeker yükleme için randevu vermiyormuş nasıl yaptınız siz sağlık ocağım şu an boşda adres kayıt yaptırmam gerek ama fatura gelmiyor bir türlü o yüzden geç kalmama adına devlette yaptırma kararına geldim.Lütfen bilgisi olanlar yaza bilir mi ?