Herkese iyi akşamlar 😊 günlerdir kafamı kurcalayan bir soru var kızlar. 36+4 deyiz 31. Haftamızda bebek kanala girmişti 33. Haftamızda erken doğum riskimiz oluştu ilaca başlandı çok şükür riskli dönemi atlattık şimdi doğumu bekliyoruz. Doktor normal doğuma uygun olduğumu söyledi ve artık akışına bıraktı. Ancak bebeğim 5-6 haftadır kasıklarımda olmasına rağmen karnım dimdik hiç inmedi. Herşeyi çok bilen insanlarımız da gördükçe senin doğumuna daha çok var diyor. Normal doğum için karnın inmesi mi gerekiyor illa ?