ilaydaaaaaaaaaaaaa Arkadaşlar 5+2 gebeyim beta şefim 10 gün önce yani ayın 24 ünde 500 çıkmıştı bugün ise 712 olmuş yani 10 günde sadece 200 artmış ama kese görünüyordu kese var bugün değeri görünce doktor yalancı kese galiba dedi bu durumu yaşayan var mıııı???
aselimdurum ilaydaaaaaaaaaaaaa malesef boş gebelik canım benimde başıma geldi beta aşırı yavaş yükseliyordu bu esnada kesem büyümeye devam ediyordu 9.haftaya kadar bekledim fakat embriyo oluşmadı kürtaj oldum
Pitircikkus ilaydaaaaaaaaaaaaa benımde suan betam asırı yavas yükseliyor ama bı sonuca ulaşamıyorum bata göre 7 haftalık görünüyor ama beta yukselmıyor ne olacak bılmıyorum
HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI ilaydaaaaaaaaaaaaa 500 beta ile kese görmesi çok zordu zaten 2000lere çıktığında görünür normalde yanıldı sanırım doktor. Tekrar gittiğinde daha net belli olur doktorlar daha iyi yorum yapacaktır😕
ilaydaaaaaaaaaaaaa HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI yani keseyi 2 gün önce gördüler o zaman değer kaçtı bilmiyorum en son 10 gün önce değerim 500 dü o zaman görmediler 2 gün oluyor göreli
Papatya05_ ilaydaaaaaaaaaaaaa ben yaşamıştım bunu oğlumdan sonra kaza bi hamilelik yaşamıştım geç farkettim gittiğimizde kese vardı sadece beta istedi iki günde bi ver bakalım dedi verdim böyle az az yükselme oluyordu ama kimyasal da değildi en son kürtaj oldum. Herşey nasip annem şey derdi nasibin yoksa dayak bile yiyemezsin nasip meselesi sağlıkla atlatın bu süreci inş
keleebeeekkk ilaydaaaaaaaaaaaaa benim başıma geldi sonradan çok güzel arttı ama kürtajla bitti büyüse bile bebek gözükmedi
Papatya05_ ilaydaaaaaaaaaaaaa %50 yükseldi sonra baya az arttı en son bi baktık bir iki değer düşmüş o şekilde kürtaj oldum
keleebeeekkk aselimdurum bana missed abortus dendi bu durum için böyke olanların 2.gebeliği sağlıklı olur diyolar ama korkuyorum yime aynı olur diye
aselimdurum keleebeeekkk ben şuan 7+5 hamileyim Şubat ayında olmuştum kürtajı Aralık ayında tekrar hamile kaldım ama bu süreçte hep korunmuştuk çünkü yine aynı olur düşüncesi beni korkutmuştu çocuktan bir tane kızım var zaten elhamdülillah o yeter dedim ama korunurken hamile kaldım geçen hafta kalp atışını duydum çok şükür onu duyunca bağlandım rahat olmak istiyorum ama ister istemez endişelerim oluyor ya yine bişey olursa diye