Bende uyuyamadım 16 haftalığım hergün farklı bi yerim ağrıyor boynumda düzleşme fıtık var. 2 gündür parolda içsem geçmiyor acile gittim damardan verdiler geçti derken şimdi sol gözüm ağrıyor burnum tıkandı anlamadım artık oturup gece ağlıyorum körü birşey mi acaba diye zaten normalde panik atak hastalıydım doktorları zorla filme sokup kan aldırıp ikna okuyordum şimdi çok zor gerçekten napcam bilmiyorum Allah hepimizin yardımcısı olsun