ayseesen bir iki hafta sürüyor kanama olarak bahsediyorum. Ben ikinci evladımdan sonra kimyasal gebelik oldu ikinci evladım dokuz aylıktı zaten şimdi nasıl bakacağım bunu beklemiyordum diye çok ağlamıştım keşke öyle yapmasaydım Rabbim her şeyi zamanında gönderiyor bazen ben de kendimi suçluyorum istemiyor gibi vücuduma sinyal gönderdim diye mi düşünüyorum şimdi tekrardan hamileyim 15 haftalık Allah da size tez vakitte evlat nasip eylesin kucağınızı doldursun inşallah