35 haftalık olduk bugün. İki gündür ayaklarımda yanma oluyor uykuya dalamıyorum sanki vücudumda karınca geziyor gibi bi yerim kaşınıyor orayı kaşırken başka yerim kaşınıyor. Meyveden mi oluyor diye şüpheleniyorum artık. Akşamları ellerim falan bi geriliyor şiş şiş oluyor sıkamıyorum geriliyor. 9 ocakta randevum var soracağım, böyle olan var mı ya garip bi şey ☹️