Benim için asıl 30. Hafta ilk basamak ama çift rakam görmekte bir rahatlatıyor insanı.
İnşallah sonuna kadar sağlıkla gidebiliriz. İnşallah bu sefer bende bebeğimi hastanede kucağıma alıp evime gidebilirim. İçimde ukte kalan ne varsa yaşarım.
Beni erken doğum yapmış bebeğini küvezde beklemiş anneler anlar belki ama ben hepinizden dua istiyorum 🙏🏻 Ben postunu okuduğum herkese en içten dualarımı ediyorum sizlerde bize edin olurmu. Sonuna kadar sağlıkla ilerleyelim.