annekiz6141 almila1723 kizimda olmadı hiç bişey de kullanmadim bebek yağı surdum 1,2 kes ikinci gebelıgım şuan kucuguz 14+1 olur mu bilmem 🤷♀️
Fatmanur_0416 almila1723 benim ilk 3 ay içinde göğüslerim çatladı sonrasında kalçam bacaklarım çatlatı ilk gebelik ondan mı erkenden başladı yoksa zayıf hamile kaldım bayadır kilo almadığım için mi çok çatlak oluştu bilmiyorum şuan 29.haftaya girdim göbek hariç her tarafım mosmor çatlaklarla dolu 😅😅😅
Fuunndaaa almila1723 bende 29+4 üm ikiz gebeyim karnım 9 aylık gibi ama çok şükür çatlak vs oluşmadı henüz bir şeyde kullanmıyorum biraz genetikle alakalıda olabilir, bol su içiyorum ama onnu faydası var büyük ihtimal
almila1723 Fuunndaaa hayırlı olsun çok sevindim ❤️ İnşAllah bu saatten sonrada çıkmaz. Özel bir krem kullanmıyorsanız bile vucudunuzu vazelinleyin, ebem sürekli nemli kalması için vazelin süreblirsin dedi, aklınızda olsun sizinde 🥰
Fuunndaaa almila1723 vazelin içerik olarak petrol türevi içeriyor diye biliyorum gebelikte kullanmak ne kadar sağlıklı bilmiyorum hindistan cevizi yağı aldım kullanmak için ama henüz kullanmadım biraz üşeniyorum yağ olduğu için :)
sudekaplan almila1723 33. Haftadayım benimde hiç olmadı bence vücuda göre değişiyor kimisinde oluyor kimisinde hiç olmuyor
Yasemin2907 38 haftalığım Bir şey sürüp kullanayla alakalı bir durum olduğunu düşünmüyorum çatlak mevzusunun hiçbir krem vs kullanmadım karnımda hiçbir çatlak yok sadece tek göğüsümde hafif çatlama olmuş ve basenimin yanında hafif tamamen vücutla alakalı bir durum benim her zaman basen bölgem çatlamaya meyilliydi ve çatlaktıda öncesinde hamileliğimde de yine çatladı
deryakurtulus Yavaştan 34’e giriyorum artık ve çok şükür çatlağım yok. 🙏🏻 Bio oil, vücut losyonu, nemlendirici. Ne bulduysam kullandım ama her gün mutlaka kullanmaya çalıştım gerçekten.