gogebakk geçmiş olsun arkadaşım bende ilk bebeğim düşük oldu eğer kürtaj olmadıysa kendiliğinden düştüyse korunmana gerek yok zaten anladığım kadarıyla kolaylıkla kalmışsın Allahın izniyle kısa sürede güzel haberlerini bizimle paylaşırsın burada kürtaj olduysanda 1 ay korunman yeterli bir regli gördükten sonra yeniden bebek isteyebilirsin ben düşük yaptığımda tüm tahlillerimi yeniden yaptırdım prolaktin tsh fsh progesteron vs herşey yolundaydı folik asit içtim her gün ve düşükten sonraki 5. Ayda kızıma kalmıştım şuan 7,5 yaşında ve bebek istemeye başladık yeniden korunmasız yine 5. Ayımda hamile kaldım bunda sadece takviye aldım o kadar biraz stresi hayatından çıkarabildiğin kadar çıkar olur mu umutsuzluğa asla kapılma