bebegimle_ben Ztkn2 baska varsa tekrar yap test bozuk olabilir ama cizgide var gibi tekrar yap insallah vardir
Ztkn2 duyqq başka yok şu an ama üstten bi pozitif çizgisi gördüm belli oluyor baya bide testin bozukluğu kontrol çizgisinden olurmuş bununki gayet sağlam acaba renk dağılması mı oldu yani pozitif midir ya hiç mi umut yok🥹
Ztkn2 Birisi testin son hali birisi de ovu testi ama onun da kontrol çizgisi kopkoyu çıkmadı şansım mı kırık benim 😂
fztanne_ Ztkn2 canım bence sen yarın test al bi daha yap. Böyle net söylemek doğru olmaz belki de vardır bilemeyiz