Kesinlikle evlenirdim evet bazen sorunlarımız oldu üzüldüğüm zamanlar da oldu ama eşim olmadan bir dünya dusunemiyorum garip bir şekilde ornegin bir yerim ağrıyor ya eşim dokununca ağrım azalıyor gibi oluyor o da her zaman şefkatli çocuk gibi yaklaşır Allah’ım herkese iyi ki diyeceği eşler nasip etsin 🤲