Herkese iyi geceler 31 haftalık hamileyim 2 . Çocuğuma ilk kızım özelde doğum yaptım yenidoğan vakasını biliyorsunuzdur o mağdur bebeklerden bir taneside benim kızım sırf bu yüzden özelde doğum yapmaya çok korkuyorum ama devlettede ilgisizlik malum kafam çok karışık siz özelde mi doğum yapacaksınız devletteki?