bebistakibi Kızlar dpo 9 . Gebelik planlıyorduk test yapmak istiyordum hatta bugün ama az önce idrar yaparken AŞIRI yanma ve acı oldu ( idrar yolu enfeskiyonu gibi değil ) . İlk kez yaşıyorum böyle bi acı yok . Napıcam ben şimdi yaşayan var mı niye böyle oldu
bebistakibi Elovee yanma ve hafif kaşıntı da var o yüzden mantar olarak düşündüm . Daha önce idrar yolu enf oldum bu öyle ni şey değil