Elfu 37+9gınluk olduk ama bebegin hala dönmedi bugun catı muayenesi oldum doktorum catın musait ama sağ bacagı İn kemiği dar dedi yani sıkışma oşasılıgı var dedi basına gelen bilen varmı
Yalinn8 Elfu 38/4 um donmedi benimki de, yarin zorunlu sezeryan olucam, dr donmedigi icin hic cati muayenesi yapmadi, donseydi yapicaktii
Irmyldm9 36+5dim dün düz bildiğim oğlumun tekrar ters döndüğünü öğrendim sancım da çıktı. Sanırım normal şekline dönmeye çalışıyor sancılar ondan olabilir dönerken keseni yırtabilir hazırlıklı ol dedi. Dönmezse de sezeryan artık.
Yalinn8 Elfu evet dönmedigi icin, biraz boylu oldugu icin dr umuz artik zor dedi dönmesi cunki baya dimdik oturuyor, o yuzden ben de dr um da normali istememize ragmen bugun sezeryann