Kızlar bu 2. Gebeliğim ama ilk defa mukuslu akıntının içinde leke geldi . Bugünde ağda yaptırmıştım acaba zorlandım diye mi bilmiyorum hafif hafifte regl sancısı gelip gidiyor ama korkudan mı bilmiyorum. Bebekte baya hareketli. Hemen doğum olmaz demi yarın doktor randevum da var ay ilk gibi heyecanlandım ve korkuyorum. Oğlumda ne sancım vardı ne nişan ne su