yesilgozluyum off kızlar çok kötü midem bulanıyor resmen iştahım kesildi hiç bir şekilde yemekleri kabul edemiyorum daha 6 haftalık hiç acıkmıyorum iştahım kesildi kusma hissi var hep. bir şeyler denediniz mi bulantıları hafifletmek için ve benim gibi olan varmı 🥲
Elisa0110 yesilgozluyum oo ben neler çektim sizi çok iyi anlıyorum. Doktor bana prilam verdi sizde söyleyin size de yazacaktır büyük ihtimalle ben o ilaçla kendime geldim biraz yoksa 3 kğ vermiştim boğazlarım kusmaktan yara olmuştu
Zmomer yesilgozluyum ah ah 15 haftaya gidiyorum hala bitmedi azaldı bi tık ama bitmedi :) umarım senin daha kısa sürer
aleyna111100 yesilgozluyum 4,5ay ilaç kulandım ve muzla beslendim şuan 33 haftalık olduk ağırlaştım ağrılar başladı
tugce4545 yesilgozluyum ilk haftalarda normal benimde öyledihic birşey yiyemezdim şu bile bulandirirdi şuan 20 haftalık olcaz geçti çok nadir bazı günler oluyor bulantı geçer yani ilaç kullandım hep prilamm diye
yesilgozluyum Elisa0110 offf çok kötü yaa doktora 8 hafta olduğumuzda gideceğiz kontrole kalp atışı duyalım diye o zaman söylerim
Elisa0110 yesilgozluyum şimdilik yağlı baharatlı yiyeceklerden uzak durun. Yoğurt yiyin ben öyle yapmıştım
yesilgozluyum Elisa0110 ben zaten baharat seven brii değilim hiç yemiyorum ama iştahsızım bişey yiyemiyorum bulantı hassi var hep atlarırız inşallah çok zor ya benim zaten kilom düşük daha fazla düşsün istemiyorum
Elisa0110 yesilgozluyum inşallah geçer. İleriki haftalarda azalır. Doktorum bana ilk haftalar bebek senden beslenmiyor demişti ama İleriki haftalarda yemenize içmenize dikkat etmeniz gerekiyor. İnşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🌸
kayrosmom Tuzlu çubuk kraker ve tost ile hayata tutundum bir süre 🥲 14. Haftamda direkt bitti hersey düzeldi
gulo21_ 24 haftaligim hala soylediklerini yaşıyorum tuzlu yiyebilirsin yoğurt ye fayda edebildiği kadar artık