Benimde aynı durum. Fakat bende hiç akıntı olmadı .bilen birileri benimde sorunu yanıtlayabilir mi? Normalde düzenli adet oluyorum adetim max 4 gun gecikiyor bir önceki adete göre. En son 24 kasımda adet oldum. Beklenen adetim maksimum 28 aralıktı. 31 aralıkta kan testi verdim <2 çıktı. Şimdi 4 Ocak gecesi. Hala adet olmadım. Sizce gebelik ihtimali var mı ?