26 haftalık hamileyim. Bir aydan fazladır kaşıntılarım vardı ama ilk gebeliğimde de olmuştu dert etmedim . Artınca kan testi verdim karaciğer ve safra ile ilgili mi diye temiz çıktı. Doktor sadece krem verdi hala önem olmadığını düşünüyordum taa ki bu haftaya kadar. Birden vücudumu döküntüler sarmaya başladı her gün yeni bir yere atıyor kimi yerler sönüyor kimi yerler başlıyor. Doktorların verdiği kremler merhemler kortizonlu kremler alerji hapları ve iğneler hiç etki etmedi . Dermatologum kortizonlu iğne önerdi kadın doğum asla kabul etmedi çünkü perinatoloji tarafından takip ediliyorum plesanta previa ve akreata var. Cildimle ilgili herhangi bir tanı da almadım . Hormonlar ve stresten diyorlar . Günlerdir uyumuyorum , aşır acı çekiyorum , kaşıntıdan başka bir şey düşünmüyorum. Bu durum başına gelen başka kimse var mı? Nasıl çözüm bulabilirim ? Beslenmemi de değiştireceğim alerji tetiklemeyen şekilde besleneceğim faydası olur mu